چاپ psd تیشرت دانلود طرح فایل لایه باز قیمت ارزان سربرگ اعلامیه ترحیم ست اداري فاکتور کارت ویزیت بنر مهر

قوانین و مقررات

استفاده از محصولات و فروش محصولات در سایت چاپ پی اس دی منوط به پذیرش قوانینی به شرح زیر می باشد

وبسایت چاپ پی اس دی محل خرید و فروش محصولات دانلودی میباشد.کاربران میتوانند هم فایل های مورد نظر خودشان را در سایت با قیمت بسیار مناسب خریداری و دانلود کرده و هم فایل ها و محصولات طراحی شده خود را در سایت برای فروش قرار داده و با فروش محصول مورد نظر مبلغ 65 درصد آنرا دریافت کنند.
ثبت نام و استفاده از امکانات سایت chappsd.ir توسط خریداران و فروشندگان به معنی قبول قوانین این سایت میباشد و موظف به رعایت آن هستند.

قوانین خریداران

1-پشتیبانی از محصولات خریداری شده در سایت چاپ پی اس دی به عهده فروشندگان آن محصول بوده و سایت چاپ پی اس دی هیچگونه مسئولیت در این مورد ندارد.

2- بعد خرید محصول امکان تغییر و عودت محصول وجود ندارد.

3– در صورت بروز مشکل در دانلود هر فایل از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت چاپ پی اس دی تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید

4 – فروش طرح های لایه باز سایت چاپ پی اس دی به هیچ عنوان مجاز نیست، شما فقط مجاز به شخصی سازی و چاپ طرح ها هستین.

5-اطلاعاتی که کاربران در هنگام ثبت‌نام یا در پنل کاربری خود وارد می‌کنند، به منزله‌ی اطلاعات مورد تائید آن‌هاست. سایت چاپ پی اس دی فقط این اطلاعات را قابل قبول می‌داند و از طریق این اطلاعات با کاربران ارتباط برقرار می‌کند.

6-پس از خرید، به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد. مگر اینکه محرز شود که اطلاعات مندرج در صفحه ویژگی‌های محصول صحت ندارند.

7-خریدار بعد خرید محصول میتواند تقاضای ویرایش محصول به دلخواه با مبلغ توافقی بین خود و فروشنده را داده و این مبلغ ابتدا به حساب سایت واریز خواهد شد و پس از اتمام کار در صورت رضایت خریدار به حساب فروشنده واریز میشود در صورتی که موارد ذکر شده از طرف خریدار توسط فروشنده انجام شود و خریدار رضایت نداشته باشد مورد بوسیله مدیریت بررسی سپس تصمیم به پرداخت وجه به فروشنده یا برگشت وجه به خریدار گرفته خواهد شد و خریدار و فروشنده موظف به قبول آن خواهند بود.

8-ماده ۷۴۰ قانون مجازات اسلامی: هرکس بطور غیر مجاز داده های متعلق به دیگری را برباید و یا از داده های دیگران به نفع خود سوء استفاده نماید، چنانچه عین داده ها در اختیار صاحب آن باشد طبق قانون به پرداخت جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال و حبس از ۹۱ روز تا یکسال محکوم خواهد شد.ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی: هرکس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی داده های دیگری را بدون رضایت او منتشر و یا در دسترس دیگران قرار دهد به نحوی که منجر به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود طبق قانون به پرداخت جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و یا هر دو محکم خواهد شد.

قوانین فروشندگان

1-تمام محصولات که توسط فروشنده در سایت قرار داده مبشود باید توسط فروشنده طراحی شده باشد و عواقب هر گونه کپی برداری از محصولات دیگر سایت ها و طراحان بر عهده فروشنده بوده و سایت چاپ پی اس دی در صورتی که با چنین موردی برخورد کند آن محصول از لیست محصولات پاک خواهد کرد.

2-فروشندگان موظف به درج اطلاعات درست محصولات ارسالی در سایت میباشند.

3-خریداران میتوانند برای شخصی سازی محصولات درخواست داده و مبلغ توافقی بین خود و فروشنده را در سایت واریز کرده و در اتمام کار با رضایت خریدار مبلغ 35 درصد کمیسیون سایت چاپ پی اس دی بوده و مبلغ 65 درصد به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

4-محصولاتی که بعد گذشت 4 ماه هیچگونه فروشی نداشته باشند از پست های سایت حذف خواهند شد.

5-تسویه حساب هر هفت روز با درخواست فروشنده انجام میشود و حداقل مبلغ فروش 30000 تومان میباشد.

6-درصد فروشنده از فروش 65 درصد و درصد سایت چاپ پی اس دی 35 درصد میباشد.

7-مدیریت سایت میتواند درصد کمیسیون کم یا زیاد کند

8-اگر فروشنده بعد 6 ماه فروش محصولاتش پایین تر از 30000تومان بود هم میتواند درخواست تسویه حساب دهد.

9-فروشندگان موظف به رعایت قانون کپی رایت میباشند و هر گونه کپی برداری از محصولات یا محتوای دیگر سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی برخلاف قوانین سایت چاپ پی اس دی بوده و موارد که قوانین در آن رعایت نشده در سایت حذف شده و مسئولیت آن به عهده فروشندگان خواهد بود

10-سایت چاپ پی اس دی میتواند تخفیفاتی بر روی محصولات ایجاد کند و مبلغ پورسانت فروشندگان و سایت بعد کسر تخفیف لحاظ خواهد شد.

11-در بعضی مواقع بعلت هماهنگی قیمت ها در سایت مدیریت میتواند روی قیمت محصولات قیمت مورد نظر خود را لحاظ کند.

12-خریداران و فروشندگان ملزم به رعایت تمام قوانین ذکر شده خواهند بود و رعایت نکردن قوانین بالا باعث بستن حساب کاربری خریداران و فروشندگان توسط مدیریت سایت چاپ پی اس دی خواهد شد

13- مدیریت سایت میتواند قوانین سایت را بستگی به شرایط اضافه یا تغییر دهد.

خرید و فروش محصولات در ( سایت چاپ پی اس دی www.chappsd.ir) به منزله موافقت با قوانین سایت می باشد.

خرید و  فروش محصولات در ( سایت چاپ پی اس دی www.chappsd.ir) به منزله موافقت با قوانین سایت می باشد.

مدیریت سایت