توضیحات

راهنمایی قيمت سفارش طراحي کارت ویزیت ارزان

1-سفارش طراحي کارت ويزيت ارزان

کاربر گرامي شما ميتوانيد قيمت سفارش طراحي کارت ويزيت تبليغاتي را در ليست هزينه تعرفه هاي طراحي کارت ويزيت حرفه اي price list business card design که با تعرفه ارزان و فوري قرار گرفته شده مشاهده کرده سپس خدمات سفارش طراحي مورد نظر خود را به دلخواه خود ثبت کنيد.و در مدت 24 الي 48 ساعت طرح مورد نظر را از ما دريافت کنيد.

2-قيمت سفارش طراحي کارت ويزيت ارزان

قيمت سفارش طراحي کارت ويزيت ميتواند متغير باشد. معمولا در تاريخ ارسال اين پست طراحی کارت ویزیت یکرو / میتواند حدود55000تومان و طراحی کارت ویزیت دورو 75000تومان میباشد ولي ما علاوه بر قیمت مناسبتر و ارزان تر از قیمت ذکر شده برای شما پيشنهاد ديگه اي هم داريم. شما ميتوانید انواع نمونه کارت ويزيت را با هزينه مناسبتر و ارزانتر در دسته بندی مجموعه طرح های کارت ویزیت که در سایت قبلا طراحی شده انتخاب کرده سپس آدرس آنرا برای ما در لیست سفارش بالا ارسال و ما آنرا شخصی سازی کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

3-ارسال پيام در کارت ویزیت

سرعت رساندن پيام در کارت ويزيت يکي از مهم ترين قسمت هاي طراحي ميباشد نا مشتری بتواند در کمترين زمان ممکن که کارت ويزيت را مشاهده ميکند پيام مورد نظر دريافت کند در غير اينصورت هيچگونه اثري Business Card در ارسال پيام ندارد براي همين ما سعي ميکنيم در کمترين تعداد کلمات پيام مورد نظر به مشتری شما انتقال داده و در سفارش طراحي کارت ویزیت کلمات بصورت کوتاه و مفيد انتخاب کرده و با کمک تصاوير و کارکتر اين مرحله کار را به بهترين صورت ممکن انجام دهيم.

4-نمونه کارت ویزیت

شما ميتوانيد انواع نمونه تعرفه طراحي کارت ویزیت در اندازه هاي مختلف در تصوير و فیلد سفارش بالا ديده و با انتخاب اندازه يا اندازه هاي مختلف در فرم سفارش طرح مورد نظر خودتان را سفارش دهيد

5-سوالات متداول در مورد کارت ویزیت

کارت ویزیت ابزاری برای معرفی شما و پلی برای ارتباط دیگران با شماست. تنها وظیفۀ همین است؛ نه بیشتر و نه کمتر. قرار نیست مانند آگهی تلویزیونی یا موشن‌گرافیک خدماتی را معرفی کند، بلکه قرار است اطلاعات شما را به‌عنوان شخص یا نمایندۀ یک کسب‌و‌کار، در ساده‎ترین و دردسترس‌ترین شکل ممکن در اختیار مخاطب قرار دهد.

6-علت داشتن کارت ویزیت

علت داشتن کارت ویزیت به پل‌های ارتباطی که روی آن می‌نویسید برای ارتباط‌ گرفتن با شماست.
جالب است بدانید که دیکشنری آمریکایی Webster’s را کارتی معنی می‌کند که حاوی اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب‌و‌کار یا مسئول کسب‌و‌کار باشد.

7-کارت ویزیت چیست

تعریف کارت ویزیت یا (سی‌دی‌وی) و یا اسم دیگر کارت ویزیت کارت بازدید، (به فرانسوی: Carte de visite) به اختصار CdV، گونه‌ای از نگارهٔ کوچک بود که در سال ۱۸۵۴ توسط عکاس اندی آدولفه ایگن دیسری در پاریس ثبت شد، هرچند برای نخستین‌بار توسط لوئیس داودرو مورد استفاده قرار گرفت. [۱][۲] این گونه عکس معمولاً از راه چاپ آلبوم ساخته می‌شد که یک نگارهٔ کاغذی نازکی بود که بر روی کارت کاغذی ضخیم‌تری نصب شده بود. اندازهٔ یک کارت ویزیت ۵۴٫۰ میلی‌متر (۲٫۱۲۵ اینچ) × ۸۹ میلی‌متر (۳٫۵ اینچ) بود که روی یک کارت با اندازه ۶۴ میلی‌متر (۲٫۵ اینچ) × ۱۰۰ میلی‌متر (۴ اینچ) نصب شده‌بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قيمت سفارش طراحي کارت ويزيت ارزان”